Provecera mera.

Ja, det är lätt att provecera folk. och det är sant, ju mer man provecerar ju mer läsare får man. Jag är uppe runt 100 unika läsare om dagen nu på bara några dagar. Inte illa!

Själv tycker jag det är jätte kul att läsa det bloggar som provecerar mycket, för att det är så kul att se massa människor som blir så arga över det. Men allt man skriver behöver man ju inte mera, eller?


Igår kväll försökte jag installera min cam, men det verkar inte fungera, det är något knas med den. och jag har ännu inte börjat städa så laddaren till kamerabatteriet är fortfarande borta! Men den dyker väl fram förr eller senare.


Jag har inte så mycket att skriva om just nu. Så vi hörs senare när jag har några roliga åsikter att komma med ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0