Om man väger över 60kg är man FET!

Så typiskt, batteriet till kameran va helt slut och jag hittar inte laddaren. Ska städa och fixa imorgon så då dyker sen säkert fram :)

Men kom precis hem från Willys, va där och handlade lite bantnings skit, Naturdiet drinkmix ;) Hade tänkt att testa det och börja träna lite! Mitt mål är väl att gå ner kanske 5-6 kilo eller något. Har inte vägt mig på hundra år, men jag vet att jag inte väger över 60 kg!! Jag skulle ta livet av mig om jag vägde över 60, haha! Jag tycker man är alldeles för tjock då!!

Som Kissie säger, Om benen går ihop så är man FET!!
Jag kan inte hålla med mer!! Usch!


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: ja det har jag och jag fattar inte grejen med att göra en sån video, börjar bli trött på Lady gaga och hennes "spårade påhitt" :P



aww tack så mycket :D

2010-03-24 @ 21:26:27
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Ammi

sv: haha, förstår inte hur alla kan tycka han e snygg :o

2010-03-24 @ 21:41:26
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Läste din kommentar hos Paow, och kikade in. ;P



Vill du ha ett bra tips på hur man går ner i vikt och samtidigt mår jättebra och får äta, så rekommenderar jag lchf (low carb high fat, finns massor på google). Äter själv så, har gått ner massor (Väger under sextio nu. ;P)

2010-03-24 @ 21:55:20
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bättre fet och smart, än korkad och smal.

2010-03-24 @ 21:57:25
Postat av: Emma

Jävla lilla rasistiska svenne, helt fucking pantad. 99% av alla brott begårs av invandrare.. Vet du inget om livet? Nu é dt såhär att 62 % av invandrarna gör brott resten svennar, ni svennar är sjukt rädda o fega, som får. Om en tycker att rutigt e ful, gör hela sverige det. Ni kan nt tänka självständigt.

Vrf bryr du dig ens om ngn é kines, arab, svart, indie lr vafan man nu é, ingen big deal,,allt börja i Afrika o det é vi vita som borde skämmas o knaboja frmf de svarta, de vi har gjort,hemskt. Vi e samma art för fan,utsidan räknas nt, isf tror jag att du é en ful överviktig,tjockskallig tjej. Men d é kanske bara ditt utseende, men innan du uttalar dej, tänk. rasistsvenne,

/vit tjej.

2010-03-24 @ 22:08:30
Postat av: koumba

Jag tycker du har helt rätt Paow!!



Och det kan ingen av er andra läsare säga någon om! HON HAR RÄTT!!



Ungefär 99% av alla brott är det invandrare som gör.

och innan ni säger något annat så kan ni sätta på trean klockan 9 på onsdagar… Då är det efterlyst.



” Det var en mörk man som talade svenska MED BRYTNING” Säger dom nästan vi VARJE brott!!



Så invandrare förstör sverige!

Jag tycker inte vi borde ta in flera såna, vi har så det räcker och blir över!

usch!



Läste din kommentar på Paows blogg..

Du verkar ju lika lite kunnig som Paow när du säger att

av brotten begås av invandrare, du borde verkligen kolla upp det, med nån som är bättre än paow, som inte ens går i skolan.. Tycker bara det är synd att du bryr dig bara för att det råkar vara invandrare som begår brott och inte ser det som vanliga människor, vad händer med resten av procenten då?. Du verkar bara se hudfärg, vart man kommer ifrån och utseende, har nån dömt dig efter utseende?.. Synd. Jaja du får tycka som du vill, tycker bara att folk som du är tråkiga eftersom dom ska gå runt med fördomar hela tiden och hata andra, livet är för kort för det..



Peace! :)

2010-03-24 @ 22:27:11
URL: http://koumbas.blogg.se/
Postat av: Finnjäveln

Så om en man på 190cm väger över 60 är han fet? Du e fan pantad. Kissie retuscherar sina bilder... Ta å läs om människans anatomi, med fokusering på BMI delen. Ta och kolla lite runt på stan, det finns massor av tjejer som väger under 60kg, som har lår som gnider mot varandra...

2010-03-25 @ 03:34:52
URL: http://finnjavelns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0