Massor med gamla bilder

Vårat internet har inte funkat i min dator så vi har använt Fredrik dator men nu har ve fått ett nytt internat så satte i det i min dator, och det funkar! och jag hitta MASSOR med gammla bilder, så kul :D


Det måste vara för ungefär 3 år sen.



Jag saknar mitt långa hår!! De är väl också några år sen.





Det här va nån gång när vi tjejer hade fest i fredriks förra lägenhet och det va nog för kanske två år sen?





HAHAHAHAH!! Snygga Rebecca som gillar korv!! Fy vad jag skrattade den kvällen!!
- " vill ni ha korv eller? "
- " vad sa ni? Vill NI ha korv eller? "





Hundra år sen!




Det va gamla tider de!  :/





aaahah, Jadu? Det va nått år sen jaa!!




Den här bilden kommer jag ihåg som om det vorde igår, det va för snart 2½ år sen. Det va samma dag som jag träffade min älskade Fredrik! :)






Kommentarer
Postat av: lovisa

fy vilka fina ögonfransar du har!

2010-03-23 @ 18:54:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0