Invandrare är känsliga!!

Hej på er :)
Det blev ingen skola idag, mår inge vidare bra idag alltså, har sån fruktansvärd mesvärk så jag tror jag ska dö! usch. Men förhoppningsvis går det över snart, tanken va att jag skulle ha städat igår, men sköt upp det tills idag som allt annat! Haha.


... och fan vad kul det är att provecera folk, ni tar ju åt er som smör smälter i solen. Det är helt sjukt. Så fort man nämner något om  tillexempel invandrare så flyger ni folk upp i taket och blir tokiga! Iof är det ju bara ni invandrare som tar åt sig så fort en svensk säger ett ont ord om er. Kan det vara så att ni tar åt er för att ni vet att det är sant?

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa skrattar åt dig så jävla hårt. och jag är svensk.

2010-03-25 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0